Co wiemy o marce Hajnówki po sześciu latach? Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie Hajnówka Wita 13 października, 2022
Dąb, przez który przedzierają się promienie słońca. Na dole zdjęcia Logo Duchowa Witalność: Na białym tle dwa zielone rozchylone liście dębu symbolizujące energię płynącą z natury. Nad nimi zielony symbol kwiatu nawiązujący do zdobień architektonicznych podlasia.

Co wiemy o marce Hajnówki po sześciu latach?

Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie

Czy wiecie, jak wygląda logotyp marki Hajnówka – Duchowa Witalność? Czy w mieście można posmakować lokalnych potraw i produktów? Czy kojarzycie Żubra Pompika? To przykładowe zagadnienia, jakie pojawiają się w ankiecie. Pytań jest zaledwie kilkanaście, a odpowiedzi udzielacie anonimowo.

Dlaczego wracamy do tematu marki? Zanim odpowiemy na to pytanie, najpierw kilka słów celem przypomnienia. Jak być może kojarzycie, zielone logo Hajnówki pojawiło się w przestrzeni publicznej po raz pierwszy w 2016 roku. Sam znak był jednak tylko wisienką na torcie, którym była pierwsza w historii miasta strategia marki.

Wypracowany we współudziale mieszkańców dokument miał być podstawą do działań i inicjatyw ożywiających ideę marki – Duchowa Witalność. Strategia marki Hajnówka powstała z potrzeby stworzenia świeżej definicji miasta jako miejsca do życia, pracy i przeżywania emocji dzięki kulturze i przyrodzie. Zawarte w niej założenia i rekomendacje do dziś są ważnym elementem polityki rozwojowej miasta. Strategia była również podstawą do stworzenia, a dziś realizacji, projektu „Hajnówka Od Nowa – Zielona Transformacja”.

To właśnie dzięki temu projektowi możemy dziś sprawdzić, czy strategia marki zaczęła działać – inaczej, czy wszystkie wynikające z dokumentu zadania wpłynęły na wizerunek miasta, zmieniły jego rzeczywistość i sprawiły, że mieszkańcy z dumą zaczęli myśleć o Hajnówce. Dlatego chcemy zapytać Was, drodzy hajnowianie i miłośnicy miasta, co myślicie dziś o Hajnówce i jej marce. Zapraszamy do udziału w badaniu ankietowym dotyczącym marki Hajnówka. Celem badania jest ocena poziomu znajomości marki miasta, jej wartości oraz doświadczeń, jakie oferuje.

Michał Basiński z firmy Synergia, współtwórca marki Duchowa Witalność

Wyniki ankiety pomogą marce miasta zmienić się i dostosować do współczesnych wyzwań i potrzeb. Badanie jest częścią realizowanej w tym roku „Ewaluacji marki Hajnówka – Duchowa Witalność” odbywającej się w ramach projektu „Hajnówka OdNowa – Zielona Transformacja”.

Projekt finansowany jest ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014–2021 oraz z budżetu państwa.

Ankietę możecie wypełniać do końca października.

Napisz komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola wymagane są oznaczone *
Skip to content